Saturday 29 October 2011

buwerrkkkkk !!!!! eeeeyueewwww..

you are failed mek ! ~_~

huh .. geli ! sumpah geli !! waaaaaa ... tadi aku lepak kedai minum minum la gn kawan aku sorang nie ... aku pun oder la air paling murah la teo ais . huhuhu . haus kann baru balik 'jalan jauh' *wink* hikhik ... kawan aku oder makan nasi paprik , aku tak makan. makan kat rumah je . free apee ... sampai sampai dy dapat tomyam .. "mek , dy oder paprik buka tomyam , nie tomyam tahu . pegi tuka ." aku bersuara bg pihak kawan aku ...hahaa . dengan nada manje oke . aku pun dengan syok nyee nyedut air aku sampai tak igt mamat sebelah tga usha aku kan .tengah aku kunyah ais ,, dah separuh suku air tu .... aku nampak .... ade satu .... makhluk ..... yg diberi ....nama ..... LIPAS !!?????? ohh damnshit !!! sumpah lepas tu aku kuakan ais dalam mulut nie . berlari macam kena kejar 'hikhok' , cari toilet .. nk muntah wehh ! sumpah ! aku kuakan segalanyaaaa !! bwerkk !! werkkk !!! huh sementara di luar pula , kawan aku yg tuka kan air pastu tah cakap ape lagi tah gn abe tuu ...arghhh !! kenapa bila air tu dah nak abis baru aku nampak ???? tercemar !! tercemar tubuh badan aku dengan sisa lipas .... eeeee !! nak jerit rase nyee ... bile aku dah kua toilet . mamat mamat sekalian tengok je aku .. huh simpati la tuu . aku tengok ade air teh ais pulak . mek tu bole gelak tgk aku . "baby" betul la ko .... ko hengat aku nak lagi minum air tu ?? kirim salam lerr der ... taknak aku ,. dah nak balik tu kawan aku panggil la abe tu . suh kira . sipu sipu dtg hempuk gn meja kang tahu la . tengah tengah dy kira aku bersuara dengan nada geram pulak . " haa air lipas tadi jangan kira pulak " herrr ... " hikhik ... tak tak ... tak kira dik ",,. " haa bagus .lepas niee goreng pulak lipas tu . rangup rangup .... pehey abe weh ??? " aku pun angkat kaki . stat moto .. cabut laa . ehh bole pulak abe tu tadi kedek kedek lintas jalan sengih sengih kat aku .. haaa nasib baik mu comey bey .. kawe sengih semula ke mu ... huh !! lepas nie kalau nk lepak mana mana la . bawak air kosong sendiri dari rumah .. pastu bawak la nescafe 3 in 1 tu ke . kacip fatimah ke . buad sendiri . selamat .... huhu .... taknak ! taknak !! taknak !!!! da minum situ .. herr ....
*moral of da story :: carefull kalau minum kat mana mana kedai nie . lagi lagi yang tepi tepi jalan tuu . tak bersih taw !!1 pasnie memang aku lepak cafe jelaaa . huh !

"haii gadis cantik .. seronok la awak sedutsedut sy tadi .
geligeli je ketiak sy ! hikhik .."

No comments:

Post a Comment